Friday 18 October 2013

Ampaian / Penyidai Baju Alaf Baru

Remote Clothes Airing Machine


" Remote Cloth Airing Machine " juga dikenali sebagai: mesin kain rentang pengeringan, pengering pakaian,penyangkut baju elektrik.



Setiap Apartment kini biasanya dilengkapi dengan balkoni atau platform utiliti, yang membolehkan penduduk untuk menikmati sedikit ruang peribadi di luar dan menghargai pandangan sekitarnya. Tetapi semua ini menjadi sukar kerana pakaian basah tergantung di seluruh tempat. 



Mengantungkan pakaian ia adalah satu tugas yang meletihkan. ia menjadi sukar jika apartment tersebut tidak mengandungi beranda.

Dan " Remote Cloth Airing Machine " boleh menyelesaikan semua masalah-masalah ini.



" Remote Cloth Airing Machine " boleh menyelesaikan keseluruhan masalah. Menggantung pakaian anda sekaligus ke "pole"dengan mudah dan cepat, dan kemudian sehingga ia naik keatas dengan mengunakan alat kawalan jauh.

" Remote Cloth Airing Machine " tidak akan menghalang pandangan dari balkoni manakala meninggalkan anda dengan ruang yang lebih kemas dan terbuka.



" Remote Cloth Airing Machine " direka dengan stylish serta tahan lasak . Ianya ultra nipis dan reka bentuk kontemporari yang menambah citarasa dalam kehidupan harian anda. 


YANG PASTI IANYA ADALAH KEPUTUSAN YANG BIJAK UNTUK MEMILIKI NYA..  

Bagi sesiapa yang berminat dan ingin membuat sebarang tempahan sila PM (Halmey) di talian 016-2264657.  Terima Kasih




2 comments:

  1. assalamualaikum..boleh bertanya susah tak cara nak buat ampaian ni??

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam.. sori lbt reply, x perasan komen dari Puan. sya kurang jelas dengan soalan dr Puan. Apa yg bole sya jelaskan adalah Ampaian ini dihidupkan dan beroperasi menggunakan Remote Control. Untuk installation dibumbung hanya perlu drill shj. Pengunaan elektik yg minima utk operasi.

    ReplyDelete